تماس با ما 2-22254080-021

اطلاعیه

خانه

اطلاع رسانی

طرح باقرالعلوم (ع) 

 

این طرح توسط دفتر طرح حکمت ستاد کل ن.م. به عنوان کارفرمای اصلی و انستیتو ایزایران به عنوان نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قالب دوره های ذیل ارائه می گردد:

 

✅     فناوران امید(ارائه خدمات کمک آموزشی تحصیلی)

شامل آزمون، کتاب، لوح فشرده، مشاوره تحصیلی و ... در کلیه مقاطع تحصیلی با 1800 نمایندگی فعال در سراسر کشور

✅     یاوران امید (ارائه آموزش فنی و حرفه ای)

شامل برگزاری کلیه دوره های سازمان فنی و حرفه ای با بیش از 5700 آموزشگاه در سراسر کشور

✅     خبرگان امید (ارائه آموزش عالی حضوری)

شامل برگزاری دوره های مدیریت،IT، زبان و ... به صورت حضوری با 550 نمایندگی فعال در سراسر کشور

✅     نوآوران امید (ارائه آموزش مجازی)

شامل برگزاری دوره های مدیریت، IT، زبان، بورس و ... به صورت مجازی و 24 ساعته​

✅      فناوران بین الملل (ارائه آموزش حضوری زبان های بین المللی)

                 شامل برگزاری دوره های حضوری آموزش زبان های بین المللی با همکاری برترین موسسات آموزشی در سراسر کشور و ...

✅      سمینارها

شامل برگزاری سمینارها، همایش ها و کارگاههای آموزشی مدیریت، بورس، IT و ...

 

مزایای طرح باقرالعلوم (ع)

✅     تا 50 درصد تخفیف

✅     اختصاص یارانه تا سقف 205،000،000 ریال برای هر حکمت کارت جهت ثبت نام در طرح های ذیل

✅     اختصاص یارانه تا سقف 1،400،000 ریال برای هر حکمت کارت  در طرح های یاوران ،  خبرگان  و فناوران بین الملل برای خانواده کارکنان محترم
✅     اختصاص یارانه تا سقف 150،000 ریال برای هر حکمت کارت  در طرح  نو آوران امید برای خانواده کارکنان محترم

✅     اختصاص یارانه تا سقف 500،000 ریال برای هر حکمت کارت  در طرح فناوران برای خانواده کارکنان محترم

✅     فراگیران دوره های رایانه ، زبان ، حرفه و فنون ، کمک آموزشی تحصیلی  و... آموزش هایی که منجر به اشتغال زایی میشود ،میتوانند از تسهیلات یارانه تخفیف و پرداخت اقساطی بهره مند می شوند.

✅    بر اساس مصوبه،  استانهای آذربایجان غربی ،کردستان، کرمانشاه، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان ، ایلام، و هرمزگان به استثناء مراکز استانها از ضریب 1/5 برابری یارانه برخودار می باشند.

✅     اختصاص یارانه تا سقف 6،000،000 ریال برای هر حکمت کارت برای خانواده بازنشستگان محترم

توجه: برابر دستورالعمل سازمان توانمند سازی نیروهای مسلح  آن گروه از خانوادهای  بازنشستگان محترم که طی دو سال گذشته از یارانه آموزشی استفاده نموده اند نمی توانند در سال 1397از یارانه بهره مند گردند.

 


قابل توجه متقاضیان و نمایندگی های محترم (پاسخ های متداول)

روش پیگیری ثبت نام: متقاضی جهت پیگیری وضعیت ثبت نام خود می بایست به بخش پیگیری ثبت نام در صفحه اول پایگاه اینترنتی www.tbao.ir در بالای صفحه مراجعه نمایند.

انصراف از ثبت نام: پس از تایید فرد برای استفاده از سیستم اقساط، خارج کردن فرد از این سیستم بسیار زمان بر بوده و نیازمند مکاتبات، گرفتن موافقت از سازمان مربوطه و نمایندگی مؤسسه ای که فرد در آن ثبت نام کرده می باشد. در صورت موافقت، مبلغ سهم خانوار چندین ماه از حقوق فرد کسر می شود و پس از گذشت زمان اداری، مبلغ کسر شده به تعداد دفعات کسر به صورت اقصاطی به متقاضی عودت داده می شود. لذا تأکید می گردد تمام مراحل ثبت نام را به دقت مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام در دوره مورد نظر خود نمایید.

قبل از ثبت نام در دوره مورد نظر خود، تمام شرایط و جوانب مربوط به استفاده از دوره را در نظر گرفته سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

پس از حضور در دوره حتی یک جلسه امکان انصراف تحت هیچ شرایطی میسر نمی باشد و سهم خانوار در صورت پرداخت از طریق حکمت کارت از حقوق صاحب کارت کسر خواهد شد.

واجدین شرایط دریافت یارانه: یارانه فقط به فرزندان، همسر و خود فرد که دارای حکمت کارت مربوط به نیروهای مسلح می باشند تعلق می گیرد. بدیهی است استفاده از یارانه برای غیر (دوستان، اقوام، خویشاوندان دور و نزدیک و ...) تخلف محسوب می گردد و با فرد یا مؤسسه خاطی مطابق مقررات برخورد می گردد.

مالیات بر ارزش افزوده: به مبلغ پایه هر دوره (بعد از اعمال تخفیف) نه درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می گردد.

تعداد سهمیه هر خانواده جهت اخذ یارانه: هر خانواده می تواند سالانه برای سه دوره با کد ملی متفاوت از یارانه استفاده نماید. در صورتیکه خانواده ای بخواهد برای دوره چهارم از خدمات طرح استفاده نماید، یارانه به آن دوره تعلق نگرفته و می تواند از سیستم ثبت نام بدون یارانه و اقساطی و یا سیستم ثبت نام آزاد نسبت به ثبت نام در دوره چهارم به بعد اقدام نماید.

گذراندن پیش نیاز: متقاضیان محترم خواهشمند است به پیش نیاز های دوره ها، زمان انتخاب دوره مورد نظر، دقت نمایید. بدیهی است می بایست ابتدا پیش نیاز هر دوره ای توسط متقاظی طی شود. در صورت ثبت نام در دوره ای که پیشنیاز آن را نگذرانده اید عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

 

 

روش های ثبت نام

ثبت نام با یارانه و اقساطی

*در این روش هر خانواده نیروهای مسلح می تواندسالانه از یارانه (از 2,050,000 تا 6،000،000) با توجه به نوع دوره استفاده نماید.

*پرداخت الباقی مبلغ (سهم خانوار) به صورت اقساط امکان پذیر می باشد.

ثبت نام بدون یارانه و اقساطی

در این روش امکان استفاده از یارانه امکان پذیر نمی باشد. (ویژه استفاده مجدد از طرح، پس از سه دوره مجاز فوق الذکر)

*پرداخت مبلغ (سهم خانوار) به صورت اقساط امکان پذیر می باشد.

ثبت نام آزاد - آنلاین

*در این روش امکان پرداخت اقساطی و یارانه وجود نخواهد داشت و کل هزینه دوره به صورت یکجا پرداخت می شود.

               

روش های پرداخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرداخت اقساطی

متقاضیانی از این قابلیت می توانند استفاده نمایند که دارای حکمت کارت می باشند.

در این حالت متقاضی پس از وارد کردن شماره 16 رقمی حکمت کارت و شماره 10 رقمی بیمه صاحب حکمت کارت بعد از گذشت حداکثر 24 ساعت به قسمت پیگیری ثبت نام مراجعه نموده و در صورت دریافت کد رهگیری می تواند از خدمات انتخابی استفاده نماید.

مشکلات درج شده در بخش پیگیری ثبت نام، مربوط به متقاضیان استفاده از حکمت کارت

متقاضیانی که با پیغام فاقد اعتبار مواجه می شوند، جهت رفع مشکل می بایست اعتبار حکمت کارت خود را در واحد حکمت کارت یگان مربوطه شارژ نمایند.

*تأکید می شود انستیتو ایزایران قادر به تغییر وضعیت، شارژ و افزایش سقف اعتبار حکمت کارت ها نمی باشد.

- متقاضیانی که با پیغام "نام و نام خانوادگی صاحب حکمت کارت یا شماره بیمه صاحب کارت در سیستم موجود نیست" مواجه می شوند، جهت رفع مشکل می توانند با

شماره پشتیبانی: 2-22254080-021

تماس حاصل نموده تا نسبت به رفع مشکل، اقدامات مقتضی صورت پذیرد.


نحوه محاسبه اقساط در حالت با یارانه و بدون یارانه:

- تعداد اقساط برای دوره هایی که مبلغ سهم خانوار آن بیشتر از 80،000 و کمتر یا برابر 7،000،000 ریال است، 6 ماهه می باشد.

- تعداد اقساط برای دوره هایی که مبلغ سهم خانوار از 7،000،000 الی 12،000،000 ریال است، 12 ماهه می باشد.

- - برای دوره هایی که سهم خانوار بیش از 12،000،000 ریال می باشد، تا مبلغ 12،000،000 ریال به صورت اقساطی و ما بقی مبلغ می بایست با استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی (آنلاین) به حساب انستیتو ایزایران واریز گردد، بدین منظور بعد از ثبت نام در دوره و یا دوره های مورد نظر، پس از گذشت حداکثر 24 ساعت به قسمت پیگیری ثبت نام مراجعه نموده و در صورت تأیید حکمت کارت، از طریق گزینه پرداخت اینترنتی در همان صفحه اول اقدام به پرداخت ما بقی مبلغ سهم خانوار نمایند.

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرداخت آنلاین

متقاضی در این حال می بایست تمام سهم خانوار را به صورت اینترنتی و یکجا پرداخت نمایند.

نیازمندی های پرداخت اینترنتی:

در هنگام خرید اینترنتی 4 پارامتر کارت بانکی از شما پرسیده می شود که جهت انجام خرید اینترنتی می بایست آنها را در اختیار داشته باشید. این 4 پارامتر به شرح زیر می باشد:

1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم: رمز خرید اینترنتی با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه های خود پرداز (ATM) وارد می نمایید متفاوت می باشد. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیز را انجام دهید:

- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاه های خودپرداز ( ATM) خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملییات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید.

- به شعبه بانک خود مراجعه نمایید و درخواست رمز خرید اینترنتی نمایید.

3- کد CVV2: شامل 3 رقم است و بر روی اکثر کارت ها حک شده است، در برخی کارت های بانک ملی این کد 4 رقمی است.

4- تاریخ انقضاء: روی اغلب کارت های بانکی در قالب ماه و سال حک شده است.

مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتی:

- سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود بعضی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام پرداخت اینترنتی به وقوع بپیوندند. مثلا ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطغ شود و پرداخت ناموفق انجام شود.

- معمولا بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولا پول شما در حساب های حد واسط بانک است. نهایتا خود بانک می باید مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت پول به حسابتان برگشت داده نشد، آنگاه با

شماره پشتیبانی: 2-22254080-021

 

و یا بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

- توجه نمایید در زمان پرداخت اینترنتی، اطلاعات مربوط به پرداخت اینترنتی را در اختیار هیچ فردی قرار ندهید و در زمان ورود اطلاعات بانکی حتما از صفحه کلید مجازی که در صفحه پرداخت قرار گرفته است، استفاده نمایید. بدیهی است عدم توجه به این نکته، امکان سوء استفاده از اطلاعات بانکی شما را میسر خواهد نمود.